22 lutego 2014

Etui na telefon - phone pouch - Handytasche

Witam,
jak już zapowiadałam, dziś post z czymś całkowicie innym niż dotychczas. Mój telefon niestety zakończył swój żywot, więc nie miałam wyboru aby nabyć nowy. W sklepie proponowano mi od razu pokrowiec. Podziękowałam, bo stwierdziłam, że wolę zrobić go sama. Nie chciałam mieć podobnego, jaki ma większość osób.
Wieczorem przysiadłam do maszyny i powstał jeansowy pokrowiec z kokardką. Zrecyklingowałam materiały używając je do uszycia etui.

Do wykonania potrzebowałam:
*materiał jeansowy – wykorzystałam część nogawki z nieubieranych już spodni
*materiał bawełniany niebieski –  wycięłam kawałek z niepotrzebnej już bluzki
*rzep
*srebrny ćwiek
*niebieskie nici






Niektóre etapy tworzenia etui 

Jak myślicie: warto było uszyć etui niż je zakupić ?

Pozdrawiam DS

PS Już mam pomysł na kolejne etui :)




5 komentarzy:

  1. Bardzo kreatywnie i samodzielnie :)
    Piękne etui :) Gdybym nie używała silikonowego etui to na pewno zakupiłabym takie u Ciebie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne etui - no i na pewno inne niż wszystkie :)
    Zawsze lepiej coś samemu zrobić niż kupować gotowca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z przedmówczynią. Życzę zdrowia:)

      Usuń
  3. Bardzo fajny pomysł i do tego wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wygląda :) Uwielbiam takie recyklingowe cuda :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do pozostawienia po swojej wizycie śladu w postaci komentarza ;)

Komentarze motywują do dalszego dzielenia się moimi rękodziełami.
Dziękuję za każdy pozytywny odbiór. :)