15 lutego 2014

bransoletka w stylu CHAN LUU

Hello,

Byłam ciekawa jak wykonuje się bransoletkę w stylu chan luu. Więc pewnego wieczoru wzięłam się za jej tworzenie. Nie mało czasu na to poświęciłam. Najtrudniej było przewlekać podwójnie sznurek przez koralik. Ale i z tym się uporałam ;) Zazwyczaj zapięcie w tego typu bransoletkach jest na guzik. Ja wykorzystałam inny sposób, który ostatnio polubiłam. Z resztą widać go na zdjęciach.

Do wykonania:
*sznurek woskowany (2mm)
*sznurek woskowany (1mm)
*koraliki drewniane







Jak myślicie:  Wykonywać w tym stylu kolejne bransoletki ?

Pozdrawiam DS

enjoy.

5 komentarzy:

  1. Wykonuj, wykonuj, ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są bardzo ładne. Pracuj dalej :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna bransoletka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. podobają mi się takie bransoletki :) rok temu sama takie robiłam. Na ręce wyglądają bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do pozostawienia po swojej wizycie śladu w postaci komentarza ;)

Komentarze motywują do dalszego dzielenia się moimi rękodziełami.
Dziękuję za każdy pozytywny odbiór. :)