14 grudnia 2014

Kostkowe bransoletki i rysunki / Game Dice Bracelet

Hej,
niedługo święta, powoli układam sobie w głowie jaki będzie post przedświąteczny. Mam nadzieję, że Wam się spodoba ;)

Tymczasem dodam parę zdjęć, prezentujące bransoletki z koralikami tzw. kostkami do gry. Uważam, że nie ma sensu dzielić je na trzy posty. Chcę aby dzisiejszy post był właśnie w „kostkowej” tematyce ;)









Ciekawa jestem, która najbardziej przypadnie Wam do gustu: 1,2 czy 3 ?

Listopad był miesiącem, w którym dosyć często rysowałam i malowałam. Miło było znowu coś zmalować  ;)
Tu wrzucam mały skrót tego wszystkiego:




Za 10 dni święta, a moje rękodzieła na prezenty jeszcze niegotowe, Ale mam pomysły, co to będzie ;) Długo rozważałam jakie ciastka upiec w tym roku na święta. Na szczęście już wiem, zaś Wy dowiecie się jak będą gotowe ;)
A jak wasze przygotowania do świąt ? 

Pozdrawiam DS

2 komentarze:

  1. Prezenty elfy już ogarnęły i czekają na rozdanie pod choinką :))
    No tylko kapcie dla dziadka trzeba znaleźć.. ale to już robota elfów :P

    Widzę, że Twoja fabryka bransoletek intensywnie pracuje ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalia zwarta i gotowa na święta :)
      A jak, z fabryki aż para bucha ;)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do pozostawienia po swojej wizycie śladu w postaci komentarza ;)

Komentarze motywują do dalszego dzielenia się moimi rękodziełami.
Dziękuję za każdy pozytywny odbiór. :)