3 października 2014

bursztynowa bransoletka / amber bracelet / Bernstein Armband #50

Hej :)
Może niektórzy widzieli już na moim facebook’u, że następny post będzie dotyczył bursztynów. Biżuteria z samych bursztynów, przez swoją prostotę może być ładna, dzięki urokowi zawartemu w bursztynach. 
Dziś dodaję moją propozycję biżuterii w sam raz na jesień.




Bransoletka utrzymana jest w jesiennej kolorystyce.
Do jej wykonania użyłam bursztynów i złotawych elementów - dla urozmaicenia.
Więcej nie ma, co opisywać, wystarczy spojrzeć na zdjęcia ;)









Bransoletkę zgłaszam do wyzwania na blogu: Kwiat Dolnośląski Moja praca wpasowuje się kolorystyką w jesienne wyzwanie. 

Będąc w tematyce bursztynów, dodaję parę zdjęć prac bursztynowych z wystawy na której byłam, m.in. prace, które były na The London Design Festival :












Zapraszam na fb, komentowania i obserwowania, by być na bieżąco.

PS Dziękuję Basi - You know what I mean :)

Pozdrawiam DS

17 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za tak szybki odzew na nasze jesienne wyzwanie.. Bransoletka jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny temat to i szybko wena się na post znalazła ;)
      Dziękuję :)

      Usuń
  2. Świetna bransoletka! Bardzo lubię bursztyny, ale nawet nie wiedziałam, że w połączeniu ze złotem wyglądają tak dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało mi się to połączenie ;)
      Nie chciałam zestawienia z samych bursztynów.

      Usuń
  3. Przepiekna zrobilas branzoletke !

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna! Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja cieszę się, że mogłam dać coś od siebie do tego wyzwania :)

      Usuń
  5. Świetna bransoletka:) Wystawa musiała być niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Szczerze powiedziawszy spodziewałam się więcej biżuterii, a nie samego bursztynu ;)

      Usuń
  6. Anonimowy5/10/14 18:23

    I every time spent my half an hour too read this blog's content daily along with
    a cup of coffee.

    Review my web page ... Online TOEIC Test ()

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy6/10/14 16:45

    Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy6/10/14 21:30

    What'sup to every body, it's mmy first pay a quick visit of this web
    site; this weblog contains remarkable and in fact good material in favor oof visitors.


    Review my web blog: TOEIC Test

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy6/10/14 21:47

    Hello, this weekend is good in favor of me, as this
    moment i am reading this impressive informative piece of writing here at my home.


    Look into my site :: Nature Renew Cleanse Reviews

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy8/10/14 03:33

    Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. I look forward to another beautiful works of amber made ​​by you. Good luck :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna bransoletka, powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do pozostawienia po swojej wizycie śladu w postaci komentarza ;)

Komentarze motywują do dalszego dzielenia się moimi rękodziełami.
Dziękuję za każdy pozytywny odbiór. :)