19 stycznia 2014

The First Post

Witam,

  Na samym początku chciałabym zaznaczyć, że blog miał już powstać dwa lata temu. Odkładałam tę decyzję z kilku powodów. Nie miałam pomysłu na nazwę, a także ograniczał mnie czas.
Ale ostanie wydarzenia zbliżały mnie do utworzenia bloga. Takie jak: rozpoczęcie szycia, wzmożone tworzenie biżuterii, a także częstsze pieczenie ciasteczek. Również znajomi namawiali mnie abym utworzyła bloga.
Chciałam uwiecznić moją twórczość i podzielić się z nią z innymi, więc od dziś zaczynam pisać bloga.
 Mam nadzieję, że TY drogi czytelniku będziesz współtworzył tego bloga. Proszę abyś komentował to co będzie zamieszczane, pisał o tym co chciałbyś aby się tu pojawiło. Może zechcesz, aby do postów było więcej zdjęć - nie krępuj się, powiadom mnie o tym w komentarzu. W miarę możliwości będę ulepszała mojego bloga.
W następnym poście pojawią się bransoletki - czekajcie :)

PS Dzięki za obecność i przeczytanie.

2 komentarze:

  1. Cieszę się, że założyłaś bloga by udostępniać swoją wspaniałą twórczość ;) Ja to doceniam!
    Ładny szablon :)

    Trzymam kciuki i dzięki za odwiedziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za miłe słowa. Szablon jak i dotychczasowe bransoletki na blogu samodzielnie wykonane :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Zachęcam do pozostawienia po swojej wizycie śladu w postaci komentarza ;)

Komentarze motywują do dalszego dzielenia się moimi rękodziełami.
Dziękuję za każdy pozytywny odbiór. :)